niedziela, 6 kwietnia 2014

Jak przerabiam zdjęcia?

Hej!
Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić informacją o tym jak powstają i zostają przerobione moje zdjęcia.
Zdjęcia, jeśli chodzi o jakąś "profesjonalną" sesję, to robię je razem z kuzynką, wtedy idziemy gdzieś w plener i po prostu robimy sobie wzajemnie zdjęcia.
Gdy już skończymy to robić "siadam" na laptopa i zaczynam od najprzyjemniejszej rzeczy - przerabianie ich.
Używam to tego programu PhotoScape, początkowo był dla mnie dość skomplikowany, ale teraz gdy korzystam z niego już dłuższy czas, to pestka. :)


Początkowo wyświetlają nam się opcje, jest ich dużo, ale ja zazwyczaj używam tylko Batch Edytor.

Gdy już tam jestem ustawiam odpowiednią ostrość, filtr, czasami też zmieniam rozmiar.
Efekt końcowy jest naprawdę zdumiewający! Zobaczcie sami! :)


1 komentarz:

  1. Fajny post :) Blog niestety jakos nie zrobił na mnie wrażenia zajrzę częściej moze bedzie cos fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy sensownie napisany komentarz się odwdzięczam :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥