poniedziałek, 5 października 2015

Jestem, żyję!

Kim  jestem i co tutaj robię?

Myślę, że po tak długiej nieobecności powinnam po prostu zacząć od przedstawienia się - więc, 
jestem Klaudia, mam 14 lat i od pewnego czasu mieszkam w Niemczech. :)
Nie było mnie tu długo, (nie da się ukryć) ale nie miałam weny i nie do końca byłam przekonana czy tutaj pasuję w polskiej blogosferze, nie chciałam się zmuszać do pisania, to ma być tylko w formie hobby. Teraz gdy jestem w szkole, gdzie jeszcze nie mam wysokiej poprzeczki mam mnóstwo wolnego czasu, stąd też pomysł na kontynuowanie pisania. Fakt, nie idzie mi to za dobrze, ale cały czas się uczę :) Po 1,5 roku zapomniałam najprostszych rzeczy takich jak zmienianie tła, czy ustawiania nagłówka, ale mam nadzieję, że wkrótce wszystko się unormuje i posty będę pojawiać się tutaj regularnie. :)
O czym będę pisać?

Myślę, że tak jak większość nastolatek interesuję się głównie kosmetykami, także możecie się tutaj spodziewać głównie hauli, recenzji, ulubieńców i mam nadzieję, że najrzadziej zawitają tu buble. :D 
I w sumie może czasami będzie notka o charakterze lifestylowym :) 

To byłoby na tyle, trzymajcie kciuki żeby wena trzymała się trochę dłużej niż ostatnim razem i do następnego. :)

Lov u :*

Btw. Zobaczcie jak u mnnie ślicznie! *_*






1 komentarz:

  1. Już tyle złotych liści, muszę się wybrać na zdjęcia :-)
    www.sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy sensownie napisany komentarz się odwdzięczam :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥